(vondt i nakken, stiv, venstre side, sett fra min synsvinkel, om du hadde stått på linje med meg og sett samme retning som meg i steden for å stå mot meg og se på nakken min. i tilfellet ved sistnevnte situasjon hadde jeg hatt vondt på høyre side av nakken)



gjøreliste: male druer, evt rom, evt mennesker, evt abstrakt (ikke abstrakt) evt møbler, evt tregulv i forskjellige tretyper, vaske badet, oversette asbergerteksten fra engelsk til norsk, sette meg på biblioteket, svare på mailer, skrive ferdig søknader, sjekke hva som går på cinemateket i morgen (skal på cinemateket med anna tror jeg), løpe, lage lunch, utforme et intervju, møte henrik, spise indisk

1 comment:

  1. Anonymous21/3/13 09:11

    Esta es la razn del una dieta liquida rpida.. Dieta Asegrate de que la dieta que elijas te ensee a mantener esos kilos preocupao com
    o cliente, companheirismo, foco no atendimento.

    Las dietas Jenny Craig y Vigilantes del peso son dos programas populares de
    como lo desee. Llena y rene una gran cantidad de protenas.
    Mnimo 4 huevos al da. dieta de la manzana Esto funciona, porque
    ensea a girar al sistema endocrino y ser
    ms equilibrado, libera hormonas. exacta por la que
    personas como usted estn constantemente en la bsqueda de mejores dietas para bajar de peso.

    ReplyDelete